Vragen over bestellen

  1. Waar kan ik de algemene voorwaarden van Decodeal vinden?
  2. Hoe kan ik betalen bij Decodeal.nl?
  3. Ik wil meerdere bestellingen plaatsen, krijg ik dan korting?
  4. Ik heb een kortingsbon, hoe kan ik deze gebruiken?
  5. De kortingsboncode geeft een foutmelding, wat moet ik doen?
  6. Is mijn kortingsbon altijd geldig?
  7. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, kan ik de huidige status van mijn bestelling controleren?
  8. Moet ik mijn ordernummer bewaren?
  9. Kan ik meerdere producten tegelijk bestellen?
  10. Kan ik mijn product eerder laten bezorgen dan de standaard levertijd?
  11. Hoe kan ik een product bestellen?
  12. Wanneer moet ik betalen voor mijn bestelling?
  13. Voldoen de producten van Decodeal aan de Child safety/Kindveiligheid regelgeving?

Niet gevonden wat u zocht? Stel ons uw vraag via het contactformulier.


  1. Waar kan ik de algemene voorwaarden van Decodeal vinden?

    De algemene voorwaarden van Decodeal kunt u hier inzien.

    Omhoog ^

  2. Hoe kan ik betalen bij Decodeal.nl?

    U kunt bij Decodeal op diverse manieren betalen. Via de website accepteren wij o.a. online betalingen via iDeal, creditcard en AfterPay (tot € 750,-). In onze showroom te Utrecht kunt u ook contact of met Pin betalen.

    Omhoog ^

  3. Ik wil meerdere bestellingen plaatsen, krijg ik dan korting?

    Decodeal hanteert afnamekortingen afhankelijk van de hoeveelheid, stijl en grootte van de producten. Eventuele kortingen zijn afhankelijk van lopende kortingen of promoties. Voor een prijsopgave kunt u contact opnemen via het contactformulier.

    Omhoog ^

  4. Ik heb een kortingsbon, hoe kan ik deze gebruiken?

    In het betaalproces vindt u een veld ‘Kortingsboncode’, geef de code hier in. Let op: de code is hoofdlettergevoelig. Als de code is ingevoerd, klikt u op de knop ‘Instellen’. De korting is nu in het bedrag verwerkt. Hierna kunt u zien wat het totale bedrag is dat u dient te betalen voor de bestelling.

    Omhoog ^

  5. De kortingsboncode geeft een foutmelding, wat moet ik doen?

    De kortingscodes werken één keer. Controleer of de code al is gebruikt bij een eerdere bestelling. Controleer daarnaast of de geldigheidsduur van het aanbod niet is verstreken. Alle codes beschikken namelijk over een vervaldatum. Check ook of iemand anders de code met u heeft gedeeld als de code niet werkt. Het kan zijn dat deze code al is gebruikt zonder het besef van diegene dat deze code voor één keer geldig was.

    Omhoog ^

  6. Is mijn kortingsbon altijd geldig?

    Alle codes beschikken over een vervaldatum. De geldigheidsduur wordt altijd getoond in de aanbieding die u ontvangt.

    Omhoog ^

  7. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, kan ik de huidige status van mijn bestelling controleren?

    Het produceren en verzenden van uw bestelling neemt ongeveer 6 werkdagen in beslag binnen Nederland. Mocht na zes werkdagen de bestelling niet zijn ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier. Decodeal zal er alles aan doen de bestelling alsnog zo snel mogelijk te leveren.

    Omhoog ^

  8. Moet ik mijn ordernummer bewaren?

    We raden u aan het ordernummer dat u per e-mail op het ontvangstbewijs hebt ontvangen, goed te bewaren. Decodeal gebruikt dit ordernummer om uw bestelling te verwerken en te traceren.

    Omhoog ^

  9. Kan ik meerdere producten tegelijk bestellen?

    Als u een bestelling plaatst, kun u tijdens het bestelproces aangeven hoeveel exemplaren u wenst.

    Omhoog ^

  10. Kan ik mijn product eerder laten bezorgen dan de standaard levertijd?

    Helaas biedt Decodeal geen mogelijkheid uw bestelling eerder te laten bezorgen.

    Omhoog ^

  11. Hoe kan ik een product bestellen?

    U kunt uw binnenzonwering bestellen wanneer u klaar bent met het samenstellen van uw binnenzonwering in de productconfigurator. U dient de juiste maatvoering in te geven. Volg hiervoor onze inmeetinstructies op http://www.decodeal.nl/nl/klantenservice/instructievideos/ . Kies de juiste bedieining en kleur van het te bestellen product(en) en plaatst het product(en) in uw winkelwagen. Vervolgens dient u uw juiste gegevens in te vullen voor de aflevering en factuuradres (u kunt een afwijkend afleveradres invullen indien u dat wenst) en kunt u de laatste controle toepassen. Ook kunt u nog een extra opmerking toevoegen aan uw bestelling. Vervolgens dient u te kiezen op welke manier u wenst te betalen en wordt u nu omgeleid naar een nieuwe webpagina waar het bestelproces wordt gestart. De daadwerkelijke bestelling vindt plaats na acceptatie van uw betaling.

    Omhoog ^

  12. Wanneer moet ik betalen voor mijn bestelling?

    U kunt uw bestelling op diverse manieren betalen: op de website vooraf via iDeal of creditcard en/of achteraf met AfterPay (tot € 750.-). In onze showroom te Utrecht kunt u tevens contant of met Pin betalen. Uw bestelling wordt in productie genomen en is succesvol afgerond zodra de door u gekozen betaalmethode succesvol is geaccepteerd.

    Omhoog ^

  13. Voldoen de producten van Decodeal aan de Child safety/Kindveiligheid regelgeving?

    Uiteraard voldoen al onze producten aan de nieuwe regelgeving omtrent Child safety/Kindveiligheid.

    U dient hiervoor bij uw bestelling altijd de montagehoogte van uw product op te geven. Zie hieronder voor meer informatie:

    Montagehoogte DCDL® en Luxaflex® Producten

    Op welke hoogte komt uw product te hangen? Hier dient u de montage hoogte vanaf de grond gemeten tot de hoogte waar de schroeven in de muur / plafond gaan in te voeren in centimeters (cm).

    Decodeal vindt de kindveiligheid van de door haar geleverde producten erg belangrijk. Door de aangescherpte regelgeving voor raambekleding producten, met name op het gebied van de veiligheid ter bescherming van (jongere) kinderen, de zogenaamde Child Safety normen zullen enkele zaken voor u en voor ons veranderen.

    De levering van kindveilige producten is volgens de nieuwe regelgeving een vereiste indien er zich kinderen met een leeftijd tot 3 1/2 jaar in een ruimte bevinden waar het product geplaatst wordt.

    Wat verandert er voor u en voor ons? 
    Om het product zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen, dienen wij bij orderinvoer de installatiehoogte van een product te weten. We zorgen er dan voor dat de onderzijde van de bediening, wanneer het product volledig is neergelaten, de minimale hoogte vanaf de grond (150.0 cm) gewaarborgd is.

    Door de levering van een bediening met een verbreekbare verbinder, een eventuele kettingspanner of een koordkikker zorgen wij ervoor dat u een zo veilig mogelijk product geleverd krijgt.

    Indien de Child Safety vereisten voor u niet van belang zijn, kunt u het veld voor de montagehoogte leeg laten. U dient dan wel altijd aan te geven op de hoogte te zijn van de Child safety/Kindveiligheid regelgeving.

    Omhoog ^

Niet gevonden wat u zocht? Stel ons uw vraag via het contactformulier.